Inte mycket bloggning

Hejsan!
Jag vet att det har varit dålig uppdatering men jag har faktiskt inte orkat och inte haft lust, ibland blir det så och jag hoppas att ni förstår det:).
Men nu över till dagen. Dagen idag har varit ok, tycker jag som vanligt, Efter skolan så åkte jag hem och åt lite och sen satte mig och pluggade en liten stund. 
Jag kan ju berätta lite om om min helg. I fredags direkt efter skolan så åkte jag till stallet och var där en stund, det var såklart jätte kul. På lördagen så åkte jag också till stallet och va där hela dan, jag var trainee där då. Och det innebär att man hjälper till i stallet helt enkelt, t.ex. som mocka, sopa, fodra och såna saker och det var självklart också jätte roligt. När jag kom hem från stallet så fick vi gäster och till dem så bjöd vi på mat och hade det mysigt. På söndagen så gick jag till kyrkan med pappsen och sen gjorde jag inte så mycket mer den söndagen, bara tog det lugnt. 
Nu så ska jag nog göra ioning mig och sen lägga mig i sängen och kolla på gossip girl, känner att jag är tröt och behöver sova:). Imorgon så är det en vanlig skoldag men den dagen får ni veta mer om imorgon. Så godnatt, puss och kram♥
//Hannah
Hade tyvärr ingen bra bild till detta inlägget så jag fick ta denna bilden. Den är från en fotorunda
med Moa som var min första med min nya kamera, Canon eos 550d/efs 18-25 mm.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?