Lördags mys!

Hejsan!
Igår så hade jag tjejkväll med Moa, Zoe och Cajsa, vi hade jätte kul. Vi käkade godis, chips och drack läsk, MUMS!:D Vi spelade också Julia spelet. Det går ut på att man ska ta reda på vad man har för berundrare, det är svårt att förklara. Det var första gången jag spelade det och det var faktiskt roligt, trodde inte att det skulle vara det. Jag tog inte så många bilder igår på vår tjejkväll och det var för att vi hade så himla kul så jag tänkte inte på det. Men det kommer en bild nedanför i alla fall.
Idag så har jag inte gjort så mycket. Pluggat matte och varit ute och lite sånt. Det har inte varit jätte skönt ute idag, kalt tycker jag. Vad tycker ni?:) Men nu resten av kvällen ska jag mysa och ta det lugnt. Just nu så ska jag göra smoothie till familjen och sen gå ner och kolla på Lets Dance som jag spelade in i torsdag, hann inte kolla på det då.
Hade inte mycket mer att säga just nu, vet inte om det komme ett inlägg senare få se. Puss och Kram♥
//Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?