Förlåt Förlåt Förlåt!!

Hejsan!
Och förlåt för att det blev så dålig uppdatering igår. Det hände för att när jag kom hem från stan så var jag tvungen att göra massa andra saker innan Annie och hennes familj skulle komma. Men jag fick hem några saker från stan igår men det få ni se bilder på senare idag för just nu hinner jag inte. Jag och Annie hade det jätte roligt igår och jag hoppas att vi kan träffas nån mer gång. 
Nu ska jag måla och pynta den masken jag köpte igår på stan. Ni kommer att få se bild på den sen när den är klar. Sen ska jag också slå in paketet till Annie och sen vid klockan halv två så ska jag åka till jazz-dansen och jag ska dansa till fyra och sen när jag kommer hem så ska jag eller jag måste blogga. Så det kanske kommer komma upp många inlägg idag och så blir det ju både dag 5 och dag 6 efter som jag inte hann att lägga upp dag 5 igår. Men nu måste jag gå om jag ska hinna göra allt jag sak göra idag. Men vi hörs senare, puss och kram♥
//Hannah


cilla

fin blogg! :)



vill du följas via bloglovin? :D



URL: http://cillaas.blogg.se/


A M A N D A - Chasing down my dreams!

allt bra? :)



URL: http://amandaabitch.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?