Angående mina köp!

Hejsan!
Som ni vet så har jag varit på Grand idag och jag köpte ganska mycket. Så just nu så orkar jag inte att visa allt men det kanske jag gör någon annan gång. Tyvärr så hittade jag inte nån jacka. Men jag hittade massa andra saker som jag behövde med som sagt ni kanske få se på det jag köpte nån annan gång.
Jag har inte gjort så jätte mycket mer än varit på Grand. Bara varit på jazz-dansen och nu ska jag gå och ge Smulan mat och sen hoppain i duschen. Sen ska jag faktiskt ta och lägga mig, kanske läser nåt innan jag försöker sova. Måste ha sömn så att jag orkar en hel skolvecka. Men V.20 så går vi ju bara i tre dagar sen är vi lediga, skönt!:) Men måste gå nu men det kommer dagens inspirations bild direkt efter detta inlägget och sen tror jag inte att det blir mer inlägg idag. Men vi hörs ju mer imorgon. Godnatt, puss och kram♥
//Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?