Natti natti!

Hejsan!
Nu har jag nästan ätit och duschat från att jag har varit i stallet. Jag kan ju berätta om min dag. Den här dagen i skolan så har vi haft hälsodag, det ska vi ha imorgon också. Men idag så har vi haft yoga, idrotts teori och på den pratade vi om hälsa typ hur mycket man rör sig och vad som händer i kroppen när vi rör hos och sånt. Vi har också kollat på en teater som handlade om alkohol och så pratade vi om det med dem som hade gjort teater efter tatern var slut om hur många barn i sverige som har föräldrar som har problem med alkoholen. Det är ett väldigt intressant ämne att prata om men det är också hemsekt att det är så många barn som har föräldrar som har det problemt. Jag tror dem sa att siffran log på 400 000 barn som har föräldrar som har det alkohol problemt och om att man typ skulle leka med den siffran pch kolla på alla klass lisor i sverige så skulle det vara 3-5 barn i varje klass i sverige som har sådana alkolist föräldrar. Men i alla fall efter teatern så slutade vi och då cyklade jag till stallet. Vi red ut i det underbara men varma vårvädret och jag red Grady, det var jätte mysigt. Sen vid halv sex ungefär så kom pappa och skulle hämta mig och han lagade mitt skåp som jag har i stallet så att jag kunde använda det. Sen nu resten av kvällen så har jag inte gjort så mycket mer. Men nu ska jag bosta tänderna och sen lägga mig i sängen och kanske läsa lite och sen gå och lägga mig. Så godnatt alla bloggläsare. Uppdaterar mer imorgon. Puss och Kram<3
//Hannah

Kände att det blev en lång text så ville lägga upp en bild. Men har inte tagit
den själv.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?