Världens lyckligaste tjej!:D

Hejsan!
Jag tror seriöst att jag är den lyckligase tjejen i hela världen. För idag så anmälde min mamma mig till ett ridläger som är nästa vecka. Och et är verkligen i sista minuten. Jag kan ju berätta historien. Det började igår när jag och min mamma kollada på saker som jag kan gå på sommaren. Vi kom in på ridläger och kollade på olika ridläger och hittade inte så jätte många. Men till sist hittade vi ett ridläger och det var det ridlägret jag ska gå på. Det ståg på hemsidan att det fanns två platser kvar om jag inte mins fel. Men vi var lite osäkra eftersom det var en vecka kavr tills ridlägret skulle vara. Så då bestämde min mamma för att ringa till dem nästa dag, alltså idag. Sen senare idag så ringde min mamma till mig och sa att jag hade fått en plats. Och gissa hur gld jag blev!!:D Men det var verkligen så att jag egentligen inte skulle få plats. För egentligen så var det fullt. Men det var några som hade med sig egna hästar och då finns det ju hästar kvar. Så då fick jag plats. Det ska bli hur kul som helst!:D Lägret är i fem dagar. Och jag hoppas att jag kommer få många nya vänner.
Det var det jag hade att säga nu. Så ni få ha det så bra så länge. Jag bjuder på en bild på den hästen jag hade påd et ridlägret som jag var på förra året, hästen hette Mowerina tror jag. Det var enfin häst men den var väldigt pigg. Men vi hörs, puss och kram♥
//Hannah
Har ni varit på ridläger nån gång?
Gud vad liten jag ser ut. Vad mycket som händer på ett år. Men det var ett roligt ridläger och en underbar häst som jag hade.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?