Outfit till skolavslutningen!

Hejsan!
Nu har jag precis kommit hem från min lillasysters skolavslutning. Så då passade jag på att ta kort på outfiten på dem kläderna som jag ska ha på min skolavslutning. Det kanske inte är dem bästa outfitbilderna, för jag tog dem ganska snabbt. Medans jag ändå håller på att blogga så kan jag säga lite om min dag. Idag i ksolan så hade vi ute dag. Där vi gjorde orentering, fotboll och vollyboll. Sen när jag kom hem så gjorde jag mig ioning till Wilmas (lillsyrra) skolavslutning. Och nu ska jag snart gåra min ioning för kvällen, sen äta och sen lägga mig. Imorgon är det sista skodagen sen är det SOMMARLOOOOV!!:D Längtar ass mycket!:D. Juste det, en sak till. Det kanske kommer dagens inspirations bild och text idag. Men det är inte säker för jag är inte säker på om jag hinner, så vi få se. Men här kommer bilderna. Hörs imorgon, godnatt, puss och kram♥
//Hannah









Jag har fotat med en Lumix DMC-FS11. (På klänningen är det nycklar i färgerna vit, orange och rosa)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?