Bilder från baket och matlagningen!

Hejsan!
Jag har nu försökt tre gånger med att göra ett videoinlägg om hur mitt stativ ser ut och hur det fungerar, men det går inte eftersom det kommer ett konstigt ljud på videon när man ska kolla på den. Så det får jag göra imorgon eller nån annan dag och hoppas att det funkar då. Men jag kan väl bjuda på lite bilder från när jag och min lillsyster lagade middagen idag och efterrätt. Vi gjorde inte mer eftersomdet skulle bli för mycket kände vi och att vi inte skulle hinna baka allt om vi också skulle laga middagen. Jag gjorde den rätten som vi har gjort på hemkunskapen i skolan, det blev jätte gott och Wilma lagade efter rätte, som var en havrekaka med nougat på. Så titta och njut så hörs vi senare, puss och kram♥
//Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?