Tråkiga inlägg!

Hejsan!
Det blev inte så mycket bloggning idag och det är för att först så var jag i stan med mamma och gjorde några ärende bland annat köpte jag present till Cajsa som jag ska på övernattningsfest imorgon, hon fyller år den fjortonde juli. Sen när jag kom hem så hjälpte jag till att plocka upp matkassarna. Sen efter det så var jag helt ärligt inte sugen på att blogga. Det här inlägget blir nog ett tråkigt inlägg eftersom jag inte kan ladda upp några bilder. Och det är för att den datorn som alla har i familjen kan man inte använda, för att pappa gör nån genomsökning på datorn som typ har hållit på hela dan. Så jag får hoppas att jag hinner lägga upp bilder imorgon eller att datorn kanske blir klar med genomsökningen senare. Just nu sitter jag och bloggar med min storebrors dator och på den kan man tydligen inte föra över bilder till datorn från kameran, i alla fall när jag försöker.
Det var det jag hade att säga nu och nu så ska jag nog slå in Cajsas present och sen kolla på tv kanske. Så vi hörs, puss och kram♥
//Hannah
Det får bli en bild från arkivet så att inlägget inte blir för tråkigt. Imorgon blir det övernattningsfest med dem här tjejerna förutom Zoe för hon kunde inte komma:( men vi ska nog har kul endå.
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?