Övernattning!

Hejsan!
Idag så har jag sovit över hos Cajsa, Moa var med också. Det gjorde vi för att vi skulle fira Cajsa som fyller år i helgen. Vi hade det jätte roligt. Vi kollade på två filmer, War horse och Click. Båda filmerna var bra.
Sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Bara tagit det lugnt. Jag kan ju berätta att jag ska gästblogga på Moas blogg i två veckor tror jag för hon ska till Kreta. Så det ska jag börja med att göra imorgon tror jag. Sen senare i veckan så kommer ju veckans fototolkning men jag säger inte vad det är för ämne det får ni vänta med att få se när inlägget  kommer upp på bloggen och på facebook sidan. Som heter Veckans fototolkning för dem som har missat det. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag kommer väl på nåt imorgon. Sen idag så fick jag reda på att jag ska till Liseberg nästa vecka med en av mina bästa kompisar Annie och hennes familj, det kommer att bli ass kul, längtar redan. Men nu ska jag hoppa in i duschen. Godnatta, puss och kram♥
//Hannah
Den här tjejen åker man till Liseberg nästa vecka♥↑.
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?