Min helg!

Hej!
Förlåt att jag inte har bloggat så mycket i helgen men jag har verkligen inte haft tid. Som ni kanske vet så var jag i Hanaslöv i fredags med hela skolan. Det var riktigt kul och det gick väldigt bra för Zoe som åkte skidor första gången i sitt liv. Så det kommer att komma lite bilder på det sen. Efter Hanaslöv så åkte jag hem till Moa och där så spelade vi pingis. Så det kommer att komma lite bilder på det också sen. Igår alltså i lördags så var jag på danstävling i Nybro och det gick sådär men efter det så åkte jag, Wilma (lillsyrran), mamma och pappa till Vida Arena för att kolla på Melodifestivalen 2012, det var skit roligt, så det kommer att komma lite bilder på det sen men dom kanske inte kommer att vara så bra för det var ganska svårt att få bra bilder. Men idag lite senare så ska man kanske åka skridskor med Moa eller lillsyrran, men vi få se. Senare idag ska jag på jazz dans som jag har missat två gånger innan så har lite dåligt samvete för det, men det ska bli kul att gå det idag. Ja jag hade inte så mycket mer att skriva om mer nu men ni få ha det så bra så länge!:) Hörs, puss<3
//Hannah
Hanaslöv!:D
Zoe och Moa!<3
Moa och jag!<3
Zoe, Moa och jag!<3
Zoe som har trillat och Moa som hjälper henne upp, haha!:P
Sitter i bussen och är på väg hem från Hanaslöv tillbaka till skolan!
Hemma hos Moa och spelar pingis!:D
Hahaha!:P
Melodifestivalen  2012!:D
Jag, mamma och lillsyrran Wilma!<3
Sean Banans nummer!
Abalone Dots nummer!
The Monikers nummer!
Afro Dites nummer!
Dead by Aprils nummer!
Marie Serneholts nummer!
Thorsten Flinck och Revolutionsorkesterns nummer!
Loreens nummer!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?