Pictures!

Hejsan!
Förlåt att jag inte bloggar så mycket nu för tiden men det är för att jag har väldigt mycket att göra på dagarna. Men jag ska försöka förbättra mig:). Men nu i alla fall så har jag precis ätit från att ha kommit hem från stallet. Jag red en häst som heter Carcon och det gick bra. Idag i skolan så har jag haft arbetpass och på arbetpasset så läste jag i Twilight boken, så jag har snart läst ut den ska bara läsa epilogen först. Så jag kanske går till biblioteket imorgon efter skolan för att låna nästa bok, men jag få se. Jag ha också haft SO och tyska idag i skolan. Men nu ska jag inte göra så jätte mycket, ska bara duscha och sen tar det lite lugnt och senare gå och lägga mig. Men nu ska ni få se bilderna som jag tog hemma hos mig för några dagar sedan!:) Men jag tror inte att jag bloggar mer idag men jag bloggar i så fall mer imorgon, så hörs puss<3
//Hannah


Moa

fina bilder gumman!:)



URL: http://moasfotobok.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?