If I should live then I need you!

Hejsan!
Förlåt att jag inte bloggade nåt igår. För jag hann inte. Igår så var jag med Moa och vi åkte skridskor, det var jätte kul. Sen sovde Moa över hos mig och då kollade vi på två filmer "The house bunny" och "Footlose" (inte säker på stavningen). Men i alla fall dom filmerna var helt ok framför allt "The house bunny". Idag så har min farbror varit här, det var kul att träffa honom. Jag har också läst väldigt mycket i Twilight boken idag och jag har också varit på jazzdans men innan jag åkte till jazzen så tog jag ganska många bilder på mobilen och dom kanske ni kommer att få se senare ikväll:). Men nu sitter jag och gör inte så jätte mycket och vet inte vad jag ska göra. Så jag kanske bloggar mer senare eller imorgon, så hörs puss<3
//Hannah
Fina Moa<3
Fint väder vi hade när vi åkte skridskor!:)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?