Söndag 30 december 2012

Hejsan!
Dålig bloggning just nu men jag känner att jag inte har så mycket att skriva om just nu. Så kommentera om ni kommer på nåt jag kan skriva om eller nåt annat. Ska försöka att lägga ut Veckans Lapp som jag har varit hur dålig som helst på den sista tiden.
Idag har jag inte gjort så mycket. Just nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik men ska nog snart kolla på One tree hill, rekomenderar den serien starkt, den är jätte bra. Innan idag så har jag gått i kyrkan och sen varit hos Smulan, sen har jag bara tagit de lugnt hela dan.
Imorgon är det Nyårsafton och det kommer bli hur kul som helst. Morgon dagen ser ut så att på morgonen och på förmiddagen så ska i vara ute och sen på kvällen så kommer vi att åka hem till en familj och då får jag träffa Annie som jag inte har träffat på länge. Vet inte hur mycket bloggning det kommer att bli imorogn men ett inlägg ska det bli i alla fall och det kommer ju vara nyårsoutfiten.
Sen igår så överrasakde mamma mig med en present som låg i mitt rum och det var en vit klocka↓ som jag har velat att jätte länge, så då blev jag väldigt glad!:D Det var typ det jag hade att skriva nu, men vi hörs, puss och kram♥
//Hannah
 


emelie▲eyebe

fin klocka!

Svar: Tack så mycket:D Häftig blogg du har:)
Hannah Utterström



URL: http://eyebe.blogg.se


wilma(lillasyster)

klockan kostade bara 49 kr



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?