Sparar

Hejsan!
Nu sitter man här igen och gör ett blogginlägg och ska snart lägga mig. Idag i skolan så har vi haft "utedag", vi var på skolan och gjorde massa olika saker på olika stationer. Det var ganska kul, jag och Moa var lagkaptener i vårt lag. Jag tycker att det gick bra. På fredag så ska vi ha med hos saker till slöjden och jag vet exakt vad jag ska göra förnått, ska bara skaffa en ska imorgon efter skolan så att jag kan göra det jag har tänkt.
Just det. Jag håller på att samla till en systemkamera. Har ingen aning vad jag ska ha för kamera men det kommer jag nog veta senare, hoppas jag:P. Anledningen att jag sparar till en kamera är att jag tycker att fotning har blivit roligare och då vill jag ha en systemkamera och en kamera som tar bättre bilder. Nån som har tips på hur man kan samla ihop pengar?:) 
Men nu måste jag gå, godnatt, puss och kram♥
Ps. Ska verkligen försöka att komma igång med headern snart, lovar!:)
//Hannah
 


THIRIL THAMP - Glasborgen

köp begagnad kamera, mkt billigare och inte sämre :)

Svar: Ok, tack för tipset!:DJätte fin header på din blogg:)
Hannah Utterström



URL: http://www.glasscastle.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?