Onsdag 22 augusti 2012

Hejsan!
Nu har man precis tagir en dusch efter att ha varit i stallet idag. Vi hade dressyr och jag hade Tato. Det kändes sådär med honom för han var så himla seg. Efter stallet när jag hade kommit hem så gick jag ut till Smulan och myste lite med hennne.
Idag i skolan så har vi haft vanliga lektioner, det var inte jätte roligt bara mest jobbigt. Vi fick tyvärr:( inte våra datorer idag för dem som skulle komma med dem var försenade så då hann inte alla på skolan att få sina datorer. Och det är väldigt synd för jag hade ju tänkt börja med min nya header så snart som möjligt när jag hade fått min dator. Men vi får ju den imorgon, hoppas jag. Så då ska jag frågga Moa om han har några bilder som jag vill ha i min header. Men ja, det var nog det jag hade att säga just nu. Åh, just det. Imorgon så börjar jag vid halv elva så det ska bli skönt. Så nu har jag nog sakt allting. Vi hörs, puss och kram♥
//Hannah
Hästen Tato jag red:)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?