Måndag 13 augusti 2012

Hejsan!
Först vill jag säga att statistiken har höjts och det är ju jätte roligt. Så nu känner jag mig mer peppad att blogga men jag kommer nog bli ännu mer peppad när jag har fått en ny design senare!:).
Men nu över till min dag. Klockan elva idag på förmiddagen så drog jag, min lillasyster, Moa, Zoe och Cajsa ut och fotade. Vi tog mest porträtt bilder. Jag tror att det blev väldigt många bra på mig som jag kan ha i min nya header sen när jag har fått en ny design:). Sen när vi hade varit där ett tag så åkte jag hem, Cajsa och Zoe följde med mig hem. Moa kunde tyvärr inte det, för hon hade gäster. Hemma hos migså lagade jag mat och sen gick vi ut och myste lite med Smulan och Zoe tog jätte gulliga och bra foton. Zoe, om du läser detta så vill jag säga att jag vill ha dem bilderna på Smulan!:). Sen hoppade vi studsmatta också en stund sen var dem tvungna att åka hem. Sen senare så skulle jag på Boogie Woogie träning och nu har jag precis kommit hem från den. Jag har också satt upp min skrivbordstol idag.
Gud vad långt inlägg det blev så nu får jag sluta skriva så att inlägget inte blir för långt. Men här kommer några bilder som jag tog idag från fotorundan, dem andra bilderna kommer nog upp imorgon. Men vi hörs, puss och kram♥
//Hannah
Resultatet av skrivbordsstolen som jag satte upp idag.
 
Vad tycker ni om bilderna?


Ida

Tänkte tipsa om min nya tävling! :D http://adaras.se/2012/august/vinn-presentkort-hos-jh-style-design.html#comment
Var gärna med! Kram



URL: http://adaras.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?