Inte så mycket bloggning!

Hejsan!
Jag tror att det inte kommer att bli så mycket bloggning tills skolan börjar. För att det är så fint väder nu och då känner jag att jag inte har nån lust att sitta framför datorn då. Men det kanske kommer några inlägg nån dag.Och jag har ju sagt att jag ska göra ett videoinlägg vad jag har köpt när jag har varit borta och det kommer nog inte komma upp förrän skolan börjar eftersom jag inte har min skoldatorn nu och på den så finns det en webcam men det finns det inte på vår dagtor här hemma och då måste jag göra videinläggen med min kamera och det tar jätte lång tid att ladda upp videorna på videofy. Och bilderna som jag har sagt att jag ska ladda upp kommer nog snart men bilderna med när vi åker forsränning och ziplain kommer nog lite senare. Men som sagt bättre sent än aldrig!:) Så nu vet ni hur det ligger till. Det var nog det jag hade att säga nu, men vi hörs. Puss och kram♥
//Hannah
Ni får ett litet smak prov på bilderna som jag har tagit när jag har avrit borta. Den här bildern är i Stockholm från fönstert i vårt hotell rum som vi bodde i en natt när var tog paus när vi skulle åka upp till Östersund. Vi bodde mitt i Stockholm centrum och det ni ser på marken på bildern är en marknad.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?