Imorgon då händer det!

Hejsan!
Imorgon så ska jag va med Moa och då ska hon hjälpa mig med den nya designen. Jaghar redan kikat runt lite och då har jag hitat en som jag tycker om. Så vi får hoppas att den kommer att bli så bra som jag tror. Det kommer inte bli en ny header på ett tag tror jag. För jag vill testa att göra min egen header den här gången, Moa har hjälpt mig dem andra gångerna. Och jag ska vänta tills jag får min skoldator för där kan jag ladda ner picasa för där jag ska göra headern. På den datorn som jag bloggar nu på så får jag inte ladda ner, tror jag. Så det är lika bra att inte göra det. Jag tror att vi kommer att att göra några små ändringar på designen. Men vi få se. Men nu måste jag gå och lägga mig, ska tidigt till Moa imorgon. Men vi hörs, godnatt. Puss och kram♥
//Hannah
Japp, imorgon blir det att träffa den bästa Moa♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?