Fått skoldator!

Hejsan!
Nu bloggar man från skoldatorn för den fick vi idag och det var jätte kul. Men det enda negativa med datorn är att vi inte får ladda ner program, typ som skype, spotify. Vi får inte ladda ner program för det var nåt problem med nätverket men dem skulle fixa det och när det är fixat så får vi ladda ner program, hoppas jag. Men nu när vi inte får ladda ner så är det ett ganska stort problem för mig eftersom jag hade tänkt att göra min header på picasa och nu kan jag inte ladda ner den. Men jag ska fråga pappa om jag kan ladda ner picas på den datorn vi har hemma.
Vi sex tror jag så ska jag ha boogie woogie träning. Ska bli sådär kul, känner inte för att träna just nu. Menmen det är bara att köra. Men innan klockan blir sex så ska jag gå ut till Smulan, kolla bloglovin och lyssna på musik. Så msået gå nu. Hörs, puss och kram♥
//Hannah
Smulan♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?