Andra skoldagen!

Hejsan!
Just nu sitter jag och chattar med på fb. Och idag i skolan så har vi haft utedag på teleborgslott. Där hade vi olika stationer, orkar inte förklara alla. Vid klockan två typ så sluatde jag och då cyklade Moa, Cajsa och jag hem till Moa och var där en stund. Hos Moa så spelade vi fotboll på skoj och pratade om saker. Efter ett tag så åkte jag och Cajsa hem. När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket, gick ut till Smulan.
Men imorgon så längtar jag. Vi ska få våra datorer imorgon och det ska bli hur skönt som helst också så hoppas jag att det blir mer inlägg då. Sen så ska jag på ridning också och vi ska ha markarbete (bommar på marken). Det ska bli jätte roligt. Men det kommer att bli stressigt för mig. För vi sluat kvart över tre och ridningen börjar kl fyra och på dem 45 min så ska jag hinna cykla dit, byta om och äta. Så få se hur det går. Det blir ingen outfit idag, finns liksom inget att visa. Hade bara på mig idrottskläder.
Det var nog det jag hade att säga imorgon men vi hörs, puss och kram♥
//Hannah
Datorn man får imorgon:)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?