Snart dags att sova!

Hejsan! Nu ligger man i sängen och ska snart gå och göra ioning sig så att jag kan gå och lägga mig, är väldigt trött så ska bli skönt att gå och lägga sig. Det har varit fullrulle idag. Först idag så har jag då varit i skolan. När jag slutade skolan så cyklade jag hem. Vid kvart över fyra så kom pappa och hämtade mig för att vi skulle gå på utvecklings samtal. Sen åkte man hem igen och då var det bara att byta om till träningskläder och åka till Boogie Woogie träningen, träningen kändes bra men det var jobbigt och det tror jag att det beror på att vi inte har tränat på ett tag. Men nu är jag äntligen hemma igen och tar det lugnt. Nu ska jag kolla bloglovin innan jag går och gör ioning mig och sen går och lägger mig. Så godnatt, puss och kram<3 //Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?