Sent inlägg!

Hejsan! Förlåt för dålig uppdatering. Men nu i alla fall så är jag hos Moa och hos henne så har vi en sleepover kan man säga, Zoe är också här. Vi har haft jätte kul. Jag har tagit några bilder men dem bilderna kommer förhoppningsvis upp på bloggen imorgon. Idag u skolan så har det inte hänt så mycket. Men vi slutade väldigt tidigt och det var skönt. Imorgon så ska jag gå på stan med Zoe och Moa. Och lite senare så ska jag mötts mamma på stan för att jag ska ta klart mina hål i öronen, jag ska ta ett till i vänstra och då har jag sammanlagt tre hål i vänstra örat. Jag ska också ta ett hål i högra örat och då har jag sammanlagt två hål i högra örat. Är lite nervös för det, men det ska nog gå bra ändå. Men nu måste jag gå och nog försöka att sova lite. Så godnatt och sov så gott alla underbara läsare. Puss och Kram<3 //Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?