På stan!

Hejsan!
Idag så har jag varit på stan med min lillasyster Wilma och min mamma. Vi hade det jätte mysigt. Jag fick hem några klädersplagg och några hästsaker, bilder på det ser ni här↓ nedanför. Just nu så sitter jag på alltanen hemma och tar det bara lite lugnt i det sköna vårvädret. Jag har också tagit mina hål idag på stan, så nu sammanlagt så har jag tre på vänstra örat och två på högra örat. Det gjorde lite ont men det var inte så farligt. "Om man ska vara fin så får man lida pi" som man brukar säga, haha:P. Vi kanske ska sätta upp studmattan imorgon. Men ja, jag hade inte så mycket mer att skriva och jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Men vi hörs. Puss♥
//Hannah
Två snygga linnen. Köpta på H&M i färgerna mintgrönt och gult. Kostade 99kr st.

En snygg men enkel kofta. Köpt på H&M i färgen mörkblå (kanske svårt att se på bilden) och guldig
dragkedja. Kostade 199kr.

Låga ridskor. I färgen brun och svart (kanske är svårt att se på bilden). Köpta på My Horses som nu heter
Charlies. Kommer inte ihåg hur mycket dem kostade.

Svarta schaps (kanske svårt att se på bilden). Köpta på My Horses som nu heter Charlies. Kommer inte
ihåg hur mycket dem kostade.

Vi fikade också i stan på cafeet expresso, tror jag det hette. Det var det nya i Lenegallerian. Ett väldigt
trevligt och bra cafee. Jag fikade en chokladmuffins och en smoothie med smaken mango och passion, det var väldigt gott.

Vad har ni gjort idag, än så länge?:)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?