Ny header!

Hejsan!
Igår så gjorde jag kalar min header och idag i skolan så hjälpte Zoe mig att sätta in den på bloggen, har inte lärt mig det än, he. Men jag måste nog lära mig det ganska snart. Om ni inte ser den nya headern så tryck på F5. Jag ska kanske ska byta bakrundsbild om jag hitttar nån som jag tycker, men det är bara kankske. Jag funderar också på att ha frågestund, men jag är inte säker. Vad tycker ni?:)

Men ja. Min dag har varit inte så speciel idag, har känns som en seg dag och det är ju inte så jätte skönt väder ute idag, regnet, mulet och rugget. Efter skolan så cyklade jag hem i det tråkiga vädret men sen när jag kom hem så tog jag en kopp varm choklad, det var gött och sen gick  jag ut till Smulan. Men nu ska jag bytta om till Boogie Woogie träningen och sen kanske om jag hinner kolla på bloglovin. Men vi hörs senare. Puss och Kram♥
//Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?