Min tisdag!

Hejsan!
Först vill jag säga tack för alla fina kommentarer jag har fått av er, forsätt med det för jag blir jätte glad av det. Men ni som skickar kommentarer med tävlingar och sånt, kan ni va snälla med att sluta ge mig såna det är faktiskt inte jätte roliga att få dem kommentarerna.
Min dag har varit underbara. Dels för att det har varit så himmla skönt väder och för att det har känns som en väldigt skön och mysig dag. Efter skolan så cyklade jag till stallet. Jag red Krydda↓, hon var ganska pigg idag men det gick bra ändå. Vi red ute i paddocken. På själva ridningen så gjorde vi skänkelvikningar på volterna (för dem som vet vad det är). Det gik väldigt bra hon lyssnade väldigt bra på mina hjälper. Efter ridningen var slut så cyklade jag hem. När jag kom hem så gick jag ut till Smulan, åt och duschade.
Jag har också försökt att göra en header. Jag ska visa den för Zoe imorgon och se så att den inte är för stor också så ska hon hjälpta mig med att sätta in headern på bloggen, om det är så att det går då, har inte riktigt lärt mig det där än, he:). Så imorgon så kanske det kommer upp en ny header här på bloggen och kanske att jag bytter bakrundbild och lite till, men det ser ni i så fall imorgon om det skulle ändras nåt.
Men nu ska jag gå och lägga mig känner mig lite trött. Men hörs imorgon, godnatt, puss och kram<3
//Hannah
Vad gjorde ni efter skolan idag?:)


Hästen jag red↑.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?