Med Moa♥

Hejsan!
Förlåt att jag inte bloggade igår men det var för att jag hann inte. För efter skolan så tog jag bussen till stallet. Den här gången red jag Krydda. En ganska pigg häst men hon är jätte rolig att rida. Kommer bilder på henne här nedanför↓. Sen när jag kom hem från stallet så åt jag mat, duschade och sen satte mig framför datorn och kollade på sista avsnittet på "30 grader i februari" med Mamma. Det slutade kanske inte jätte lyckligt tycker jag men det var väl ett helt ok slut.
Idag så har jag då varit i skolan. Vi har haft slöjd och då blev jag äntligen klar med min trasdocka. Är faktiskt lite nöjd med den. Efter skolan så cyklade jag ner till bibblan för att läsa ut den tredja boken i serien Twilight och låna den fjärde och näst sista boken i serien. Ska bli spännande att läsa den men den är väldigt tjock, men ska nog gå bra ändå. I alla fall när jag hade varit på bibblan så cyklade jag förbi Moa och "hämtade" henne. För vi skulle va, vi cyklade hem till mig. Hemma hos mig så åt jag lite mellanmål, det gjorde inte Moa för hon hade ätit hemma hos sig när jag var i bibblan.
Efter det så gick vi ut för att jag skulle göra ioning Smulans bur och så att hon fick röra på sig lite i trädgården. Sen när jag var klar med Smulan så gick vi upp till fotbolls planen uppe hos mig. Och spelade lite fotboll, Moa lärde mig lite. Efter att jag inte orkade att spela mer fotboll så gick vi hem till mig igen och satte hos framför datorerna. Vi hann inte att sitta så länge tills Moa skulle hem men Moa hjälpte mig med en sak på bloggen. Det kanske inte syns så mycket men om ni höger klickar så ser ni det.
Nu så sitter jag i mitt rum och bara chillar lite ska gå in till bloglovin och läsa inlägg på andra bloggar. Och sen kanske kollar på "The fabulous life of Ana Gina" ett väldigt roligt program faktiskt. Kände att det här blev ett väldigt lång inlägg nu men det blev så nu etersom jag inte bloggade igår. Men jag kommer nog inte att blogga så mycket mer idag men vi hörs imorgon. Puss och Kram<3
//Hannah
Det här är den lilla söta Krydda som jag red igår på ridningen.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?