Godnatt!

Hejsan!
Känner att jag är väldigt trött nu. Så ska gå och göra ioning mig och sen lägga mig i sängen och kanske läsa lite.
Min söndag har varit väldigt lugn och det har varit bra men det känns ändå som en seg dag, men men. Asså, jag känner att jag vill göra en ny header men jag vet inte. Jag vill liksom ha en mer somrig header. Men jag tror jag väntar tills jag är riktigt säker på att jag vill byta eller så kan jag ju testa att göra några headers om jag skulle tycka om någon, men vi få se hur det blir. Ja, jag har inte så jätte mycket mer att skriva. Så vi hörs, godnatt. Puss♥
//Hannah
Hur har er dag varit?:)

Ville bara vissa hur det blev när jag tog hål igår. Så här blev resultatet på högra örat.

Och så här blev resultatet på vänstra örat.


johanna

haha AAAJ! jag som inte ens vågat ta ett vanligt hål i örat:') mes jag!

super snyggt är det!



URL: http://jonssonjohannas.blogg.se/


Johanna

så fint!:)



URL: http://geminaarts.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?