En lugn söndag!

Hejsan!
Min söndag har varit väldigt lugn. Jag har inte gjort så mycket den här vackra dagen. Jag har tagit det lugnt för det mesta. Har läst väldigt mycket i den sista boken i Twilight serien, är väldigt spännande. Har också varit ute hos Smulan och sen på eftermiddagen vid fyra typ så cyklade jag ner till jazz-dansen. Det var väldigt kul men jobbigt. När jag kom hem så tog jag det lugnt, gick ner till tv och kollade lite. Ja, hade inte så mycket att skriva om dagen, har inte hänt så mycket som sagt. Imorgon så är det skola, helt ok antar jag.
Har fått lite mer kommentarer på sistonde och det blir man väldigt glad för!:D
Just nu sitter man och kollar på "Mästarens mästare" men skanog inte kolla så länge mer. För ska nog snart gå upp och göra ioning mig så att jag kan gå och lägga mig så att man klarar att gå upp imorgon, haha:P.
Men måste gå nu men bloggar såklart mer imorgon. Puss och Kram<3
//Hannah
Hur har er söndag varit?:)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?