Äntligen!

Hejsan!
Jag har nu precis kommit hem från boogie woogie träningen, det var jobbigt så det är skönt att vara hemma nu. Imorgon så ska jag tävla i skåne, det ska nog bli kul.
Men ÄNTLIGEN har studsmattan kommit upp, inte nätet det har vi inte hunnit än. Så när jag kom hem från träningen så hoppade jag lite men sen började det regna!:( Men i alla fall. Ikväll blir en mys kväll, vi ska beställa pizza och sen ska jag kolla på Lets Dance, jag hejar på Anton och Molly. Vilka hejar ni på?:)
Men  nu ska jag nog gå ner och kolla på tv. Men vi hörs, kanske bloggar mer senare. Puss och Kram♥
//Hannah
Vad ska ni göra ikväll?:)



Sofia - FOTO

Sv: Jag hejade på Pernilla&Tobias men eftersom dom åkte i fredags så hejar jag på båda Camillorna! Hehe :)



URL: http://sofiaforss.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?