Äntligen fredag!

Hejsan!
Förlåt att jag inte bloggade igår. Men det var för att jag inte orkade. Men nu ska jag berätta om min torsdag, kanske inte så jätte mycket för det hände inte så mycket igår. Först så var jag då i skolan. När jag slutade så väntade jag tills bussen kom. Sen när jag kom hem så åt jag mellanmål och sen slappade i sängen och lyssnade på musik. efter ett tag när jag hade legat där så gick jag ut till Smulan. Sen när jag var klar med  Smulan så skulle jag äta. När jag hade ätit så gick jagner till tv och kollade på Chuck, det är väldigt spännande nu. Sen när kl var typ halv nio så gick jag upp och duschade och sen la jag mig i sängen och läste i Twilight boken. Det var min "roliga" torsdag.
Men nu är det ÄNTLIGEN fredag. Känner verkligen för att ha helg just nu. Men det återstår två lektioner innan det blir helg. I helgen ska jag och mina syskon sätta upp studsmattan och sen ska jag ta dem sista hålen i öronen. Men just nu sitter jag i skolan. Så måste gå nu men bloggar förhoppnindvis mer senare. Puss och Kram<3
//Hannah
Vad ska ni göra i helgen?:)

Modell:Jag Foto: Moa Kamera: Moas (vet inte vilken)


Moa

Kameran är Canon EOS 600D :)



URL: http://moasfotobok.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?