Sweet home!

Halojsan!
Nu sitter jag i mitt rum och har tråkigt för att Moa gick nyss, vi har backat chokladmuffins till skolan för att nåra andra ska sälja dom så att vi får pengar att köpa in saker till skolan och hon har kollat på min jazzavslutning också. Vi dansade bara fyra danser och sen fikade vi saft och pepparkakor, så det gick ganska snabbt och då åkte vi hem till mig och bakade. Men innan allt de här hände så har jag varit ute hos min kanin, så att hon fick hoppa i snön!<3 Det älskade hon!:)
Men nu sitter jag och bloggar då men sen ska jag kolla på chuck, det är faktikskt väldigt bra:)
Ja jag hade inte så mycket att skriva om mer nu, få se om jag bloggar mer senare, hejdå:D
Puss
Hannah
Ja, så här blev då muffisana, ass goda!
Ni ska känna lukten i köket nu!
En glad tjej som är ute hos Smulan!<33
Hon är såååå sööt!<33


Emma Dahlström

tack, detsamma! :D



URL: http://emmaspix.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?