Min dag!

Svejsan!
Hej, förlåt om jag inte har bloggat på hela dan och inte lagt upp bilder på länge och jag kan inte göra det nu heler för att jag inte sitter vid min dator men nu ska jag skriva ett inlägg i alla fall. När jag gick och la mig vid typ tjugo i elva igår, så kunde jag inte sova, så jag somnade inte förrän vid kvart i ett. Så idag är jag lite trött. När jag vaknade idag vid tio så gick jag upp och satte på mobilen och typ uppdaterade mobilen så nu är den nästan som en helt ny mobil. Sen åt hela familjen frukost förutom pappa, för att han hade åkt till jobbet. Efter frukosten så satte sig jag mig och min syrra och vi och kollade på julkalendern framför datorn på svt play. Sen så gick jag och tog på mig kläder. Sen slog jag in julklappar. Efter det så dammsög jag mitt rum och sen gick jag ut till Smulan. Och efter att hon hade fott vara ute så gick jag in och åt mat och lite julgodis som efterrätt. Och nu ska jag kanske gå och packa till att vi ska åka till mormor och morfar och fira jul där, som vi gör varje år. Så det kanske blir lite mobilbloggning imorgon men vi få se.
Hejdå<3
Hannah






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?