Min dag!

Hej!
Förlåt att jag inte har bloggat på hela dan, jag har bara inte hunnit för jag var tvungen att hjälpa mamma och pappa och städa huset för imorgon är det jul nyårsafton!:D
Ja, idag har jag då städat huset eller rättare sagt jag har städat toaletterna och mitt rum. Sen efter det så gick jag ut till Smulan, sen åt jag och sen gick jag hem till Moa och va med henne och Zoe, det var jättekul, för jag har inte träffat dom på hela jullovet så det var kul att träffa dom igen. Vi spelade på Moas Xbox360, det var ett dansspel och äventyrspel det var faktiskt riktigt kul!:) Ja och nu sitter jag och inte gör så mycket, ska nog snart gå och lägga mig, så att jag orkar morgondagen!;) Så godnatt alla bloggläsare och sov så gott och en riktigt Gott Nytt År!:)
Kramar
Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?