Sista njutningskvällen

Imorgon börjar skolan och det innebär att ikväll blir den "sista" riktiga njutningskvällen. Sitter just nu med en kopp varmchoklad med grädde och minimarshmellows till, och även en liten ostkaka. Inte nog med det, tittar jag också på Vampire Diaries och det avsnittet jag såg nu (sista avsnittet av säsong fem) började jag typ gråta till. Såå sorligt! Jag stannar nog här, i soffan och framför Vampire Diaries resten av kvällen. Ska försöka att lägga mig tidigt ikväll så att jag orkar med den långa skoldagen imorgon (längst på hela veckan), slutar halv fyra. Men det är ju inte så jätte lång skolvecka denna veckan trotsa allt, torsdag och fredag, sen helg igen. Så det är ju skönt! 

Har inte alls gjort mycket idag, bar tagit det lugnt och tagit bort alla julsaker och julgranen. Dröjer ett år innan man ser dem sakerna igen. Undra vad som kommer att hända under det året...
Hoppas ni hade eller har en bra sista dag på jullovet. Kram❤️







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?