Nytt år - 2017

Att redan ett till år har gått är ganska sjukt ändå... 2016 har nog både varit upp och ner men nog mer uppåt. 2016 tog jag körkort, fyllde arton och hittade äntligen en foderhäst! Honom kommer ni få se en del av i bloggen skulle jag tro! Så skulle ändå sammanfatta 2016 som ett bra år och känner mig redo för 2017! Saker jag vet redan nu som kommer hända 2017 är studenten och allt som har med det att göra. Sjukaste att jag faktiskt tar studenten!! På sportlovet åker jag till Bydalen tillsammans med familjen och Moa, vilket kommer bli hur kul som helst och längtar så mycket! I sommar blir det även en tripp til Stockholm för att gå på weekend festival med Moa, vilket är också något som jag ser ifram emot sjukt mycket. Så 2017 har redan några saker att se ifram emot mycket och jag är spänd på vad som kommer att hända mer under 2017.

Hoppas ni har haft ett bra 2016, om inte så hoppas jag att ni får ett bättre 2017!

Lite blandade bilder som tagits i slutet av 2016 och på det nya året

 ♥ ♥  ♥  ♥ 

 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?