Tiden under en längre stund

Hejsan!
Det var sjukt längsen jag bloggade och ska inte sitta här och skylla ifrån mig på massa saker. För det är så enkelt att jag inte haft lust att blogga helt enkelt. Jag märker verkligen att jag har mina "blogg perioder". En viss tid kan jag blogga jätte mycket medans under en annan tid kan jag verkligen inte blogga alls. Men jag känner själv att det inte blir bra blogginlägg när jag själv inte är taggad till det och därför känns det bättre och även roligare att göra blogginlägg när jag känner mig taggad på det för att det just blir bättre inlägg. Men nog om det!
 
Denna veckan har det varit väldigt mycket för vi har haft väldigt mycket denna veckan. Samtidigt kändes det väligt mycket stressigare förra veckan, ni skulle bara veta hur mycket jag pluggade förra helgen... Men jag tror det beror på att jag pluggade mycket för den kommande veckan (denna veckan). Men nu är denna veckan snart över för det är freedag imorgon! Har verkligen längtat till denna fredagen sjukt mycket hella denna veckan. För har lite planer för morgon dagen. Direkt efter skolan drar jag till frisören för att fräscha upp mitt hår, Äntligen!! Mitt hår är verkligen sååå långt och det bara häänger! Så det blir att klippa av allt det slitna och även liten förändring när det gäller färgen...Kommer visa er för och efter bilder imorgon. 
Efter frisören drar jag och mamma till Moshi (??) för att köpa sushi, såå gott! Det blir även en liten "tjejkväll" (jag och mamma) för alla andra i familjen är borta. Så det kommer bli mysigt, vi kanske kollar på någon film eller nåt.
 
Just nu sitter jag och kollar på you tube men ska snart börja göra iordning mig för att lägga mig i sängen för att sova, ska upp tidigt imon (börjar åtta). Hoppas ni alla har det bra, så hörs vi imon! Kram♥
 
Har inte direkt några passande bilder så bjuder på några bilder från de senaste dagarna/tiden.
Skype med Moa!♥

Fika med Stina på Condeco. 
Selfie med Elsa

Mys tid med Deli
Och lilla Elsa i ett träd





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?