Första riktiga skoldagen!

Puh, efter första riktiga skoldagen med riktiga lektioner är jag nu helt slut. Kände till och med hur tungt mitt huvud var efter sista lektionen. Borde egentligen släcka lampan och sova istället för att skriva detta men fick en sån feeling så var bara tvungen.
Efter skolan i alla fall åkte jag hem. Käkade lite mellis och pluggade lite matte innan jag drog till stallet för coach/trainee teori och sedan coach ridning. Det var hoppning och jag hade Bongo som ni kan se på bilderna nedanför. Bilderna är inte från idag utan är tagna en annan gång jag red honom. Som vanligt var det hur skönt som helst att komma till stallet och träffa alla kompisar, verkligen hur roligt som helst! Imorgon efter skolan vid kvart över tre cyklar jag hem för att sedan dra till stallet igen och vara coach. Denna veckan blir det mycket hästar och stall! Kram❤️







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?