En vecka?

Halloj!
Har inte bloggat på typ en vecka nu och det känns ju inte helt bra. Men det är så himla mycket som pågår nu. Både i skolan och i huvudet, tankar snurrar, plugg, prov, läxor, dåliga dagar, bra dagar osv. Det kan verkligen vara tufft att vara tonåring ibland...

Helgen har varit en mysig helg tycker jag. Igår efter skolan pluggade jag lite innan Aron, Cajsa och Zoe kom över. Det var jätte kul att träffa dem och prata ut med dem då vi inte träffas på länge. Vi skypade även med Moa och det var såklart jätte roligt det också, saknar henne verkligen otroligt mycket just nu! Kram på dig Moa om du läser detta!:*
Idag på förmiddagen var jag i stallet och jobbade lite, var skönt att komma bort från allt en stund. Efter det åkte jag hem en snabbis för att äta och byta om innan jag skulle åka igen. Vi åkte faktiskt tillbaka till min gamla "danstid" då vår amerikanska vän skulle få se och lära sig lite dans. 

Efter det åkte jag och mamma till några vänner och hade det mysigt med mat och effterrätt. Sitter oss dem just nu och bara tar de lugnt. 

Imon blir det en pluggdag och att klippa gräs. Hoppas ni har och får en fortsatt bra helg! Kram❤️
I brist på bilder får ni några bilder på söta Elsa som jag tog för ett par dagar sen. 


Fick också bli en bild från idag när jag och Johanna gjorde efterrätt.
 







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?