Monday

Hejsan!
Då var det måndag igen som betyder ännu en ny vecka och måste säga att denna måndagen gick snabbare än vad jag trodde att den skulle göra. Måndagar brukar gå långsammare.
I alla fall, efter skolan trappade jag hem med Moa hack i häl. Väl hemma åt vi mellanmål och pluggade lite. Sen åkte hon hem och jag fortsatte att plugga lite matte. Det är verkligen jobbigt med alla dessa nationella! Vi har två i matte denna veckan och två i SO nästa vecka. Ska bli så skönt när alla är gjorda! Men något som kommer bli ännu mer skönt är Sommarlov! Känner verkligen att jag är trött på skolan nu och vill ha ett långt sommarlov. Men det är bara att bita ihop...

Nu ska jag hoppa in i duschen och pröva lite nya produkter som jag köpte i lördags på stan, bland annat den lilla rosa gulliga sakern som ni kan se på bilden. Efter att jag har duschat ska jag krypa ner i sängen och kolla på lite you tubare innan jag säger godnatt. Hur har er dag varit? P&K❤️
//Hannah
Om ni vill se vad den gulliga lilla rosa sakern är till för och allt annat jag köpte på stan i lördags ska ni gå in på vår youtube kanal Ha Mo. 
Ps. Produkten till höger är verkligen hur bra som helst om ni vill ha en jätte bra ansiktstvätt rekommenderar jag denna. Efter att man har använt den känns ansiktet hur rent som helst och ditt ansikte blir lent som en babyrumpa:P:). 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?