18 årsfödelsedag

Hejsan!
Dagen idag bestor av födelsefirande då min bror fyller ARTON år idag, det är helt sjukt! Kändes som han nyss började på gymnasiet och nu ska han snart lämna gymnasiet och ta STUDENTEN! Grattis världens bästa brorsa på din dag!

Jag har nu legat och läst ett tag i boken som jag köpte igår (Förr eller senare exploderar jag, av John Green) och man får verkligen en helt annat tankeställning om sitt liv, att man har det endå väldigt bra! Man är frisk, har en familj som älskar än osv. Jag har bara läst fem kapitel i boken men man börjar redan tänka...

Resten av dagen blir det tårtätande, Johanna och hennes familj kommer hit ikväll och ska även försöka hinna skypa med Moa en liten stund. Vi hörs! Kram❤️
//Hannah


Ballonger!:P





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?