Sista måndagen 2014

Hejsan!
Idag har det också varit en ganska lugn dag men ändå lite mer har jag gjort. Började dagen med en kanske lite för sen frukost och därefter drog jag och Wilma till en skridskobana som ligger nära oss. De brukar spola den varje år och eftersom det nu har varit över -10 grader i några dagar kunde de spola den. Äntligen!

Efter skridskoåkningen har jag inte gjort så mycket mer, bara lite små pil. Målade mina naglar från julnaglar till nyårsnaglar som kommer matcha min outfit till nyår, blev väldigt nöjd faktiskt. Förutom det har jag bara kollat på serier, Vampire Diaries såklart. Märker verkligen att jag är besatt av den serien just nu, men man får ju passa på nu på lovet!

Imorgon däremot händer det lite mer. På morgonen drar jag ut med pappa för min första körlektion, spännande! På eftermiddagen åker jag till ett litet stall nära oss för att rida en liten ponny vi hjälper till med och på kvällen blir det möte i Theleborgstallet angående coach och traniee systemet. Ska bli spännande faktiskt och jag hoppas verkligen att coach delen kan komma igång ordentligt den kommande terminen! Men mer om allt detta imorgon. Kram❤️







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?