Gamla Linköping

Canon eos 550d     Efs18-55 mm
 
Under julen som ni kanske vet var jag oss mormor och morfar. En dag när vi var där åkte jag, mamma, Wilma, Simon, mina kusiner, min moster och hennes mann till Gamla Linköping. Jag vet inte riktigt om man kan kalla det det men det är i alla fall var det heter. De har tagit ditt gamla hus och satt ihop de till en liten "by" kan man säga. Där fanns det även ett hus som man kunde göra "expriment" eller vad man ska kalla det. De har även även ett Cloetta hus med massa Cloetta choklad såklart. De var välldigt gulliga hus och huset ni ser på tredje sista bilden hade en jätte liten gullig dörr, det var nog den minska dörren jag sett. I alla fall det var en liten mysig utflykt i Gamla Linköping.
 
Idag har jag inte alls gjort mycket, bara varit hemma och kollat på serier. Tagit det lugnt efter juldagarna helt enkelt. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, kanske tar en sväng ner till stan eller så kanske det bara blir lite småpyssel här hemma. Hoppas ni haft en bra dag! Kram♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?