Macbook air 13!!

Äntligen har jag fått min macbook!! Eller jag fick den igår:P Jag sitter just nu och skriver med den och jag bara äälskar den! När man använder den känns det som om man flyyger fram med den;), hehe svårt att förklara:P. Ni få se en bild på den nedanför:)
 
Vet att jag inte har bloggat på länge men skolan har börjat och det är såå mycket som är nytt för mig just nu. Vissa dagar känns jobbigare än andra och då är man inte på humör varje dag. Till exempel idag var det en bra dag men igår var den inte alls lika bra. Så det går upp och ner heela tiden... Ja, det är jobbigt men jag vet att det kommer gå över längre fram. Jag ska träffa några nära vänner imorgon och prata igenom allt. Ska bli så skönt att verkligen få prata med dem, vi har inte träffas på jätte länge så det ska bli jätte kul!
 
Nu ska jag göra iordning lite te och macka och sen fortsätta surfa runt på min mac:P. Och det kommer jag nog fortsätta att göra resten av fredagen, ta det lugnt efter en hård vecka! Kram♥







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?