Måndag 7 december 2013

Hejsan!
Inte mycket bloggning jag vet, men jag vet inte riktigt varför haha:P. I alla fall idag så har det varit en mysig dag, fotade lite på Smulan för att jag skulle ha ett foto av henne till min almenacka, ätit pnnkakor, tittat på one tree hill och sen nästan nyss så gjorde jag ett träningspass. Anledningen till att jag har börjat träna är att det kommer att bli lättare för mig att göra dem sakerna som jag vill göra inom ridningen. Just nu så gör jag inte så mycket, bara kollar lite på bloglovin och lite så.
Imorgon så börjar ju skolan och det känns ju kul att träffa alla men jag ser inte fram emot alla läxor och prov. Imorgon så har jag sovmorgon och det känns skönt.
Nu i veckan så ska jagförsöka att skärpa mig med Veckans Lapp och verkligen göra den.
Så vi hörs, puss och kram♥
//Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?