Bara plugg hela tiden

Hejsan!
Just precis så blev jag klar med pluggandet ÄNTLIGEN!. Det är så himla mycket just nu så det blir sena pluggkvällar just nu. Skolan idag har inte varit så speciell. Förutom att på lunchen så åt jag lunch med Moa och hennes pappa. Mycket godare än skolmaten idag som va korv med ris. Efter skolan så åkte jag hem och pluggande och efter att jag hade pluggat lite så gick jag ut till Smulan, sen när jag kom in från henne så var det bara att sätta sig och plugga igen. 
På onsdag så har vi HKK prov så då får jag släppa den kunskapen ut ur hjärnan som just nu har hur mycket som helst kunskaper i sig. Och sen på fredag så har vi SO prov.
Men nu måste jag gå. Ska lägga mig i sängen och plugga lite:(. Och sen sova, så vi hörs, puss och kram♥
//Hannah
Får bli en bild på Smulan från förra året för att jag inte har någon annan♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?