Med Moa och ett långt inlägg!

Hejsan!
Nu sitter man i soffan hemma hos Moa. Zoe var här innan men hon har nu åkt hem. Just nu så håller vi eller rättare sagt Moa håller på att klippa ihop en film som vi har just filmat idag hemma hos Moa. Men det finns inte jätte mycket att göra på den för vi har inte kommit så långt på den, det är en deckar film. Så hoppas att den blir spännande och bra. Jag vet inte hur länge till jag ska vara här men Moa ska ha fotbolls träning vid sju tror jag det var så det blir väl nån gång runt där eller så går jag hem tidigare och det tror jag nog att jag gör, men vi få se. 
Den här veckan så är det verkligen en soft vecka. Vi går ju i skolan tre dagar den här veckan som dem allra flesta gör. Sen har vi inga läxor också och sen idag så har vi bara haft två lektioner för imorse så gick vi på en vårkonsert och sen efter det så hade vi typ tre timmars håltimme tills nästa lektion började. Och sen på onsdag så har vi fridtrottsdag, kasnke inte är jätte kul men ändå. Så det här känns verkligen som en soft vecka.
Men nu måste jag gå, kände att det blev ett långt inlägg. Sen när jag kommer hem från Moa så tror jag och hoppas jag att det kommer att komma upp ett videoinlägg med dagens outfit och lite annat smått och gått. Men vi hörs, puss och kram♥
//Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?