Klar med pluggandet, dags att lägga sig!

Hejsan!
Nu är man precis klar med pluggandet och nu ska man gå och lägga sig. Men försrt så kan jag berätta om min dag. Jag var ju först i skolan (som vanligt). Men vi var bara i skolan i typ en timme för att vi hade ju varit på den där fotbolls grejen och det gick bra. Jag tro vi vann två, en oavgjord match och en förlorade vi. Så vi var nöjda när vi åkte därifrån. Men i alla fall, efter skolan så tog jag bussen till stallet. När jag kom till stallet så åt jag mellanmål och sen tills klockan blev fyra så gjorde jag inte så muycket mer. På ridningen så red jag tato. Vi red upp ett dressyr program som heter Lätt C. Vi gjorde det för att vi skulle kunna ta märke tre. Det gick väldigt bra för mig, kändes det som i alla fall, nästa vecka får vi reda på vilka poäng vi fick. Nästa vecka på teorin så ska vi ha ett teori provsom också är för att ta märke tre. 
Men nog prat om ridningen. För nu måste jag gå. Känner att jag är ganska trött. Men jag ska först fixa lite småsaker innan jag kan lägga mig och sen läsa lite om jag hinner och att klockan inte blir för mycket. Men hejdå och vi hörs imorgon. Godnatt, puss och kram♥
Hästen Tato, som jag red idag på ridningen.


MARIANATHALIE

Försöker få klart lite plugg :)

Haft en bra start på veckan? :)



URL: http://marianathalie.blogg.se/


MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

sötnos :D



URL: http://mooollys.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?