Tråkig nyhet!

Hejsan!
Först vill jag säga en dålig och ganska tråkig nyhet. Eftersom det snart är sommarlov så ska vi lämna in våra datorer på tisdag under sommarlovet och det kommer då göra att det kankse inte kommer att komma så många bilder och mest videoinlägg tror jag. Men jag tror att jag har kommit på en lösning när det gäller det.
Jag kan ju berätta om min dag. När jag vaknade imorse så blev jag ganska förvånad för klockan var ganska mycket då och sen när jag satte på min mobil så hade jag fått en sms av Moa där hon frågade om jag ville ut och fota med henne och det villde jag såklart. Så jag skyndade mig med att äta frukost och göra ioning mig och jag tror om inte Moa hade sms mig så tror jag att det hade tagit ännu längre tid. Men när vi väl hade kommit ut så blev det några foton. Men min kamera laddades ur så då var vi tvungna att gå hem till Moa så att jag kunde ladda min kamera. Sen blev det ingen mer fotografi. Istället så var jag hos Moa hela dan. Ja, det är så typ min dag har varit.
Men nu måste jag gå, så att jag kan göra ioning mig och så att jag kan gå och lägga mig. Och det är för att imorgon efter skolan så ska min klass sova över på skolan och jag känner på mig att det kommer att bli sent så. Och anledningen då att jag lägger mig så tididgt idag är då att jag ska orka kvällen imorgon och att jag inte ska vara död på tisdagen. För vi har vanlig skoldag på tisdagen. Känner att det blev ett långt inlägg nu men det behövdes tyckte jag. Men nu måste jag gå. Så vi hörs imorgon, godnatt, puss och kram♥
//Hannah



Anonym

Ååh nej jag som älskar dina bilder!

Nåja, får allt ha tålamod. Btw, vad fotar du med för kamera, du fotar så sjukt bra :]



URL:


Lina

Det var jag som skickade komentaren nyss angående vilken kamera du fotar med :]



URL: http://linasmith.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?