Gårdagens köp!

Hejsan!
Igår så var jag med Moa på stan och då fick jag med mig hem tre saker som ni kan se nedanför. '
Nu snart så ska jag äta och sen ska jag ta bussen till stan. På stan så ska jag hämta en blus på Bik Bok som jag la undan igår. Sen ska jag också kanske köpa ett linne på Monkey som jag sog igår och sist men inte minst så ska jag gå till biblioteket och lämna tillbaka en bok. Efter att jag har gjort mina små ärenderna så ska jag gå till en byggnad där min lillasyster ska ha uppvisning. Hon har gått på musikal i fyra dagar. På tal om nåt helt annat så harjag inte fått det nya blogg.se och det känns som om alla har fått det. Men jag får väl hoppas att jag också får det snart. Men nu måste jag gå men vi hörs senare, puss och kram♥
//Hannah

Guldigt armband, köpt på Bik Bok.

Bächt (stavning) guldigt armband, köpt på Bik Bok.

En enkel men snygg Earcuff, köpt på Bik Bok.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?